24 marca 2013

Niewidzialny tytuł...

Od razu mówię, że to nie jest notka informująca o zawieszeniu bloga! Zwyczajnie mam do was pytanie, gdyż ostatnio dużo myślałam nad historią tego bloga. Czy nie sądzicie, ze lepiej by było pisać tylko z jednej perspektywy? Chodzi tu o to, ze blog przedstawiałby historię którą opowiadałaby Melanie. Wszystkie postacie zostałyby, ale ich życie też opowiadałaby Mel. Co o tym sądzicie ?  Usunęłabym wszystkie rozdziały, zostawiła tylko prolog. Mi pomysł bardzo się spodobał, gdyż męczy mnie pisanie z różnych perspektyw. Czekam na wszą opinię. Pozdrawiam! ;*

Lubię ciastka <3

6 komentarzy:

  1. Mi pomysł się podoba! Bo praktycznie połączysz te trzy historię w jedną. I będzie tak samo tylko z innej perspektywy. ja jestem ZA i życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta,takk <3 moja najdroższa Melanie! <3 Moim zdaniem nie powinnaś usuwać rozdziałów! Niech zostaną,a teraz po prostu pisz z jej perspektywy! :)
    -Jerr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dobry pomysł ;) Chyba tak zrobię ;P Dzięki <3

      Usuń
  3. To kiedy dodasz rozdział?
    Chyba już wszystko ustalone tak? Resztę piszesz z p. Mel.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli go skończę to dzisiaj ;)
      Tak, tak właśnie będzie <3

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz <3