8 lipca 2013

Yay!

Kochani!
Blog o Louisie, którego premierę zapowiadałam wreszcie ruszył!
Zapraszam serdecznie do czytania prologu i obserwowania! :D
Czy 30 obserwatorów przeniesie się tam? :>

* * *

Jeśli mi się uda, to dzisiaj opublikuję rozdział 22 ;)
Wena przylazła ♥

* * *

Czy nadrobiłam wszystkie zaległości na blogach?
Jeśli nie skomentowałam twojego rozdziału, upomnij się pod tym postem,
pamiętajcie, że nie mam trzech mózgów, z jednym jest mi ciężko xD

* * *

Dziękuję każdemu kto skomentował rozdział 21, jesteście jedyni!
Kocham was ♥ 
Tylko tutaj mam takich czytelników ;D

Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. czekam na nexta i to o louisie tez bede czytac a moze tam pojawic sie cos o harrym proszeeeee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah ;) Szczerze Ci powiem, że Harry też tam się pojawi :) Będzie on dość ważną postacią, z początku trochę zbyt... rozpieszczoną i chamską. Jednak z początku ^^

      Usuń
  2. Czekam z niecierpliwością na 22 rozdział, bo chciałabym zobaczyć co się stanie na wyjeździe Louisa i Mel. Przewiduje pocałunek *o* Z którego oczywiście bardzo bym się ucieszyła :) A ten kolejny blog również będę czytać. Czytam wszystko co jest o Louisie :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, czyli widzę, ze tak samo kochasz Louisa jak ja :D
      Zauważyłam, ze prowadzisz o nim bloga, więc chętnie na niego wejdę ^^ Będzie, będzie to co przewidujesz.... :D
      A co do Twoich wcześniejszych komentarzy (za które dziękuje ♥) to jeszcze nie wiem z kim ostatecznie będzie Melanie.. ;)
      Również pozdrawiam! ;*

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz <3